Nekad lulleboi1 | Medlem ansökning (bosse)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lulleboi1

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad är ditt discord namn? Lukasrosen#1136

Vad är ditt födelsedatum? 16 September 2006

Berätta om din karaktär. min karaktär heter lukas och är 23 år gammal hans intressen är att meka med bilar han har alltid velat göra det under hela sin uppväxt lukas är en sån som gillar att prata och träffa nytt folk Lukas är en kanske stressad man som inte tänker efter innan han gör saker. han är också en som gillar att hjälpa folk. han har tidigare tänt om han skulle bli sjukvårdare men det får vi se om han vill i framtiden. men när lukas var liten så blev han uppväxt med att man skulle ta saker och han började snatta mycket. Det kommer att märkas senare i hans liv hur han långsamt kommer börja komma in i den kriminella världen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag ska bidra med god RP och sprida glädje på servern

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det är att man ska inte bara spela för att man själv ska gå på vinst och ha kul man ska spela så att båda parterna har roligt så att det blir ett roligare för båda

Hur hittade du Unive? det var för länge sen så sa en vän till mig att jag skulle pröva att spela unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka