Nekad lulleboi1 | Ban Överklagan [Makavelli]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lulleboi1

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198356018689/

Ditt Hex-ID: steam:11000011796b601

Vad är din discord tagg? Lukasrosen#1136

Vem var det som bannade dig? makavelli

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-02-10 223938.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att staffen valde att banna mig för att jag shoot on site på trygg hansa och att jag inte hade någon social rp och gick bara för att råna/döda

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det som hände det var att att jag och min kompis var vid trygg hansa området och skulle ta ut belöning och sedan när vi gjorde det de kom det två los zetas bilar och de började vi åka därifrån sakta och sedan stannade vi för att snacka med de och då valde de att hoppa ut och rikta då åkte vi iväg och stannade lite längre bort och de hoppade jag ut och skjut en av de sedan åkte vi iväg lite och kom tillbaka efter typ 3 minuter och de var det en los zetas bil där då ställde jag bilen bredvid och hoppade ut och rikta då åkte han iväg och de valde jag att stanna och skjuta han

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker inte att det var en felaktig ban eftersom att det var jag som gjorde fel och inte följde reglerna och det var jag som inte hade någon social rp alls men det som jag tyckte att jag gjorde mest fel och det som var tråkigt det var att jag inte hade någon social rp och bara sköt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det som jag har blivit bannad för innan det är vfm och rdm och sen har jag fått en pban men det var en ban som var borttagen fort eftersom att det var fel satt det var en sak som hände och det var därför de tog bort den

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? det som jag hade kunnat gjort bättre det är att jag hade kunnat åkt fram till han och inte bara ställt mig vid sidan och hoppat ut och skjuta det som jag också hade kunnat gjort bättre det var att jag hade kunnat oåkt fram till han och frågat vem det var och vilka han var med så att jag hade kunnat vetat om han var med i los zetas och om det var han som vi hade skjutit på innan

Har du lärt dig någonting efter din ban? det som jag har lärt mig det är att om man är i en skottlossning och sedan lämnar den och sedan efter typ 3 munter kommer tillbaka så ska man alltid åka fram och tala med den personen som är där så att man inte skjuter på fel person och så ska man alltid snacka med personen om man har lämnat en skottlossning och att man ska alltid ha social rp i ett scenario istället för att bara åka dit och skjuta

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? man ska låta staffsen göra i sin egna takt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka