Accepterad lulleboi1 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lulleboi1

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/

Ditt Hex-ID: steam:11000011796b601

Vad är din discord tagg? Lukasrosen#1136

Vem var det som bannade dig? SBstyle

Bild på banmeddelande: permanet bannbevis.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? det är för att jag clogga och det ät inte okej för att cdet är ett regelbrott

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det som hände var att min pappa tyckte att jag var för högljud så att han kom in i mitt rum för att säga till mig att jag skulle stänga av så då tryckte jag på knappen på datorn för att stänga av och då tar det ju lite tid för dotorn att sänga ner helt så tror jag att när vi var utanför old riders som jag såg på kilppet så hade min skärm redan stängt ner så att jag var ig men jag såg inte eftersom att min dator var fortaradnde på

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte felaktig eftersom att jag var fortfarande ig så att om man ser från en annan vinkel så ser det ut som att jag var där vilket jag inte var

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har inte blivit bannad permanent men jag har fått lite små kicks och lite kortare banns men aldrig några längre banns

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? det som jag hade kunnat gjort annorlunda var att jag hade kunnat hoppa ur bilen vi åkte i och kunnat lämna då men det var inte nåt som jag tänkte på eftersom att det var akut och jag behövde stänga av men det som var dåligt var att jag inte lämnade tidigare så att jag hade kunnat gå ut snabbare så att jag inte hade hamnat i ett scenario

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig en stor läxa att man ska lämna i rätt tillfälle så att det inte händer tokiga saker som det hände nu så jag har lärt mig av mitt misstag så kommer inte att ske igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? absulut ni ska ta er tid att kolla igeom den så att dn blir rättvist bedömd

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka