Nekad Lulle_bulle | Medlem ansökning [Truckspotter]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lulle_bulle

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? Lulle#3164

Vad är ditt födelsedatum? 20 Juni 2023

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter "Akmed Mohamedsson" och är född år 2000 (21) år. Jag är snäll och trevlig till mina vänner men mot fiender ett monster, men ibland kan jag bli lite arg på mina polare om vi bråkar. Båda minna föräldrar dog redan när jag var 10 år i en hemsk jordbävning 2004 i indiska oceanen, Man hittade aldrig kropparna. Redan när jag börja i mellanstadiet kunde man börja se vilket håll jag var påväg mot jag hade det tufft. Jag började lära känna kriminella vänner i den trakten jag bor i, jag börja hålla på med knark redan då som 11 åring. Det blev värre och värre från knark till vapen säljare. Nu när jag är 25 år. Ägnar jag mycket av min tid av planering av rån jag och mina vänner tänker göra om vi får vår whitelist och sedan söker in till kriminell som med ett gäng. Polisen kommer få det tufft om man får säga så. Vi har gjort det hela våra liv vi vet vad vi gör och hur det går till. Mina intressen är att göra pengar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det betyder ungefär att man inte alltid ska vinna utan att ibland ska det sluta dåligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder ungefär att man inte alltid ska vinna utan att ibland ska det sluta dåligt.

Hur hittade du Unive? Jag har spelat på unive innan men jag blev bannad. Och nu funderar jag på att komma tillbaka.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka