Nekad Lulle_bulle | Medlem ansökning [KebabRille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Lulle_bulle

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? Lulle#3164

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alvin och han har ingen bror eller syster och han e 23år gammal och kommer från stan och har inte jobbat alls för att han gillar inte att jobba så han lever på lån och har länge velat gå med i en mafia och ska gå med i en sen det är hans mål han är en snäll och glad person och gillar att vara med hans vener han har en nära vän som heter Anders som ska starta en mafia och han tänker gå med i den och han har inget körkort och äger en volvo xc90 och hans mamma och pappa är döda hans pappa var polis och hans mamma hade inget jobb hon var mer hemma och städade och tog hand om Alvin men när han var 13 så dog hans pappa på ett bankrån där han blev skjuten i bröstet och dog men hans mamma dog av older när Alvin var 20år gammal och Alvin skulle aldrig villa bli polis som hans pappa och Alvin har inte så mycket pengar men Anders hans bästa vän har lite mer pengar men Alvin är bra på att köra så att han vill bli körare i mafian

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra RP som gör så att allas upplevelse blir roligt och intressan.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder ungefär att man inte alltid ska vinna utan att ibland ska det sluta dåligt.

Hur hittade du Unive? Jag har spelat på unive innan men jag blev bannad. Och nu funderar jag på att komma tillbaka

Nekad, Utvecka frågan, Vad kan du bidra med till serverns RP? samt Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Lycka till nästa gång!!

Tillbaka