Nekad Lulle_bulle | Medlem ansökning (Darin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lulle_bulle

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? .lulle_

Vad är ditt födelsedatum? 9 Maj 2023

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Albin Larsson. Han är 23 år och är uppväxt i Göteborg. Han gick i skolan och hade mycket vänner. Han hade tillräckligt bra betyg i alla ämnen. När han började i 8an så började han hänga med fel personer i sitt liv. Det gick inte bra för han och han betyg började gå ner till ett f. Han försöker förbättra sig och bryta kontakt med dom som han hänger med. Han lyckades med de och i 9an så skulle han göra de bästa ifrån sig. Han klarade alla prov och han föräldrar va stolt över han. Han gick linje bygg och allt gick bra för han. Sen så träffade han en snäll person som heter Joar Werner. Dom blev som bästa vänner och var med varandra hela tiden. Efter några år så träffade han en ny vän som heter Jacob Karlsson. Han började hänga med han mer. Tills han insåg att Jacob var kriminell. Albin hade några dåliga dagar för att tänka över om han ska gå tillbaka till hans gamla liv. Nu är han 23 år och är bland de kriminellaste i hela Italien. Och nu så ska han flytta till Sverige och börja om sitt liv med Jacob och Joar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Med roliga scenarion och välutvecklade så att det blir roligt för båda sidorna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska göra roliga och bra scenarion för båda parterna. Att man gör scenarion som det inte bara går ut på att du "vinner" de. Innebär det för mig.

Hur hittade du Unive? Jag har spelat på unive många gånger och jag tycker att det är en rolig server med social rp.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka