Nekad Lulle_bulle | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lulle_bulle

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
3
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja-lisa

Vad heter du IRL? Lucas

Vad heter du på discord? .lulle_

Hur gammal är du? 09/14

Hur länge har du spelat på Unive? Kanske 1-2 månader

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att utveckla jobbet genom att anställa tillräckligt många för att hålla det aktivt och skapa en bra arbetsmiljö. Målet är att jobbet ska gå smidigt, och människor ska äntligen kunna komma och köpa sina nya bilar. För att göra arbetsplatsen mer attraktiv kan vi arrangera tävlingar där människor har chansen att vinna en gratis bil eller något annat kul som gör det roligt att arbeta här och att besöka oss.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har en omfattande erfarenhet av att arbeta på Mikaelson Luxury Cars, där jag tidigare hade en chefsposition. Min erfarenhet ger mig en djup förståelse för alla aspekter av verksamheten, inklusive systemhantering och personalledning. Dessutom har jag god kunskap om försäljnings- och beställningsprocesserna.

Hur ofta kommer du vara inne? Vardagar 15:00-22:00 Helger 12:00- 00:00 Lov kan de ske ändringar men de är typ mina tider.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Jag kommer att vara tillgänglig ofta och sträva efter att vara så närvarande som möjligt. Mitt mål är att vara tillgänglig direkt när någon söker mig, så att människor inte behöver vänta i onödan. Genom min närvaro hoppas jag kunna effektivisera kommunikationen och göra det smidigare för alla att få snabba svar och hjälp när det behövs.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej de gör jag inte.

Har du läst våra Regler? Ja alla.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka