Nekad Lulle739 | Whitelist ansökning [Kasper.Pet]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lulle739

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198431788861/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas Borg

Vad är ditt discord namn? Lulle739 #1080

Vad är ditt födelsedatum? 22 April 2008

Berätta om din karaktär. Hej, jag heter Nils Andersson är 22 år gammal och kommer från en helt vanlig svensson familj ute från landet en bit utanför staden. Jag har ingen flickvän, inga barn osv. Mina föräldrar dog i en krock när jag var liten så jag minns inte så mycket utav dom och jag var den enda barnet också. Sedan efter det har flyttades jag till en fosterfamilj där jag i början inte trivdes men började bara trivas där mer och mer. Mina fosterföräldrar älskar jag idag och det känns som mina riktiga föräldrar. Jag är väldigt Intresserad av bilar och fordon, jag jobbar lite grann men söker efter merbetalda jobb så jag kan tjäna mer pengar och ha råd med att lägga mer pengar på mina fordon och möjligt vis köpa fler fordon.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad för att få mer möjligheter till att göra olika saker som man inte kan göra som ¨medborgare¨ t.ex. kunna försvara mig själv ifall någon skadar mig osv. Jag vill jobba i bil kategorin, först hade jag tänkt mig att jobba på Mekonomen där man bara för tillfället lagar bilar och senare kanske jobba mig uppåt not Autoexperten där man trimmar och bara helt enkelt gör fler saker inom bil kategorin.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli bättre på roleplay då detta är min andra roleplay server jag spelar på och tycker överlag denna roleplay server är mycket bättre än den förra jag spelade på.

Hur hittade du Unive? Det var en kompis till mig som kollade runt efter svenska roleplay servrar och då hittade han denna och tipsade mig. Då jag är sjukt tacksam efter att han tipsade mig för denna server är verkligen bra gjord.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill kunna skaffa mig ett bra jobb, hitta nya vänner genom spelet att bara spela och ha kul med. Jag vill kunna skaffa mycket bilar och sådant att visa upp för alla medborgare och jag vill liksom kunna på ett ¨wow¨ när jag åker förbi folk på t.ex. parkeringar osv.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, detta är den enda roleplay servern jag spelar på för tillfället och tror inte jag kommer börja spela på någon annan om inte denna skulle stängas ner av någon anledning.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top