Nekad Lulle2321 | Medlem ansökning [Mattsson1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lulle2321

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? Lucke343

Vad är ditt födelsedatum? 14 December 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jonas. Jonas är just nu 34 år gammal och är arbetslös och lever på a kassa. Det är något som han vill ändra på då han inte känner att han mår bra i den livstil som han lever i just nu. Jonas har sedan ung ålder blivit mobbad av de flesta. Det har gjort så han är har blivit osäker under hela sitt liv men det har han gått kurser för att kunna förändra så han kan få jobb i framtiden. Han största mål skulle va att vissa mobbarna att de har hafdt fel om han hela tiden och att han är värd något. På jonas fritid gör han mycket. Han gillar att vara med de kompisar som han har lyckats få för det är de som gör så han klarar av vardagen. Men det är inte bara det han gör utan jobbar också på att meka med bilar då bilar har varit hans största intresse sedan ung ålder och det är något som han faktiskt hade viljat jobba med när han ska skaffa jobb. Jonas är också än väldigt idrott egenartad person som gillar att åka och kollla på fotboll både utomlands och i sverige. Men utöver det gillar han också att jaga och det är vad han har gjort med sin pappa under hela sin ungdom vilket har gjort så han har fått ett stort intresse för det. När han väll börjar jobba så hoppas han på att får jobba på merkonom för det är hans största dröm att få jobba där.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med en massa bra grejer. Balnd annat kommer jag att bidra med en hög rp nivå. Det kommer att leda till rpn i de scenarion som jag är med i kommer bli mycket bättre för båda parterna. Men jag kommer också bidra med en bra vibe. Allståp kommer jag vara glad och sprida glädje runt om i servern för att göra så att alla mår bra när de spelar på unive. Men jag kommer också att bidra med att reporta de spelar som gör regel brott så serverns rp blir mycket bättre. Alltså kommer jag reporta folk som vdmar så att det inte sker för det blir inte kul för någon.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att när man gör ett scenario så ska man spela fdör båda parterna. Allstå så ska båda parterna ha en chans att vinna scenariuot och ha kul. För det är inte så kul at vara med i ett scenario där du inte har en chans att överlever utan där för finns denna regel för att alla ska ha kul. T.ex. så kan man fölr ett scenario där motparterna kan skydda sig själva och faktiskt vinna vilket kommer göra så alla blir glada.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja rdm som betyder att man dödar någon utan anledning. Vdm att man använder sittt fordon som vapen. Powergaming att man inte rpar på skador och kör in i vägar i 200 kmh. Sunt förnuft att man gör saker som man skulle göra i verklighten och inte går runt och gör saker som man absolut inte skulle ha gjort i verkligheten.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja. jag har spelat på flera olika servar bland annat unive tidgare.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad.
Anledning:
Endast 1 ansökan per 24 timmar.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka