Nekad Lulle2321 | Ban Överklagan | Ask1und

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lulle2321

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198875681859/

Ditt Hex-ID: 110000136902443

Vad är din discord tagg? .nivachinchchong

Vem var det som bannade dig? Ask1und

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-10-31 115958.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffen bannad mig eftersom jag gjorde fel när jag inte rpad på mina skador alls och därför bannade han mig vilket var helt rätt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag jagade någon som inte stannde och sen när jag jagade honom så blev jag lite sur för han inte stanna för det tycker jag är lite tråkig rp. Men sen så fortsatte jag att jaga honom i 2 min till och sen när jag körde så råka jag träffa nått spom gjorde att jag flög och bilen kraschade moch snurrade. Efter det så var jag sur som fan och ville verkligen ta den jäveln liksom så jag stog stil i typ 4 sek vilket var helt fel av mig och sen foprtsatte jag att köra efter det och tog dock nte personen och sen blev jag bannad. Under detta tillfälle var det ganska sent vid 1 tiden på natten så var väligt trött när jag gjorde detta och tänkte inte så mycketr för jag skulle stäönga av efter det men det var fortfarande fel av mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel och jag står för det och kommer inte neka det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare för sunt förnuft bland annat och av det så har jag lärt mig mer om vad man få göra och vad man inte får göras och har kommit långt sen dess.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra anderlunda är då att när jag hade kraschat så skulle jag inte kört vidare utan rpat på sme eller me så man ser att jag är skadad och sen kanske ringa sjukvård om kraschen och be om hjälp i radion istället för att bara köra iväg vilket var riktigt dumt av mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att man inte ska bara köra ifrån en krasch utan att man verkligen ska rpa på sina skador så scenariot blir bättre för då blir det mycket roligare att köras än att man bara powergamar hela tiden för det förstör bara allt för alla utan man ska rpa på sin skador så allt blir bra.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JA

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka