Nekad lulle135. | Medlem ansökning[dante_skilss]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lulle135.

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? real_frutti

Vad är ditt födelsedatum? 16 September 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Rickard Lynne och är en svensk medborgare som är född 1997// 27 år gammal. Han har haft en bra uppväxt med pappa och mamma som har tyckt om Rickard väldigt mycket och uppfostrat honom väl. Men när Rickards lillebror vid namn Thomas dog PGA av en gäng skjutning så blev Rickard väldigt arg och sökte revansch just nu letar han efter dem personerna och han kommer inte att ge upp för ens han har hittat dem och han tror att dem bor i just denna staden han har redan varit i flertal stader men han verkar inte kunna hitta just denna personen. Men Rickard har också bra sidor nu tex att han har många egenskaper som, Allvarlig, Beskyddande, Disciplinerad och Uthållig. Men han har ju såklart och inte bara bra sidor han har ju också negativa sidor som att han kan vara väldigt impulsiv som person är det någon som pratar om hans familj kommer inte han att uppskatta det. Rickard är fortfarande ¨laglig¨ han jobbar med vanliga jobb som mekaniker osv men han letar fortfarande efter den personen som dödade hans bror.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roliga scenarion för alla sorters rollspelare jag kommer att försöka bjuda in så många människor som möjligt. Bra rollspel, Seriös och mogen.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att i alla scenarion måste man inte vinna att man kan låta motparten vinna i tex ett slagsmål eller annat. Att man inte bara ska spela för att vinna alla scenarion som möjligt. Att man ska försöka göra det så roligt för båda parterna som möjligt kanske att vi skrattar och snackar lite mitt i ett slagsmål.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Det finns typ Sunt Förnuft som innebär att man ska tänka igenom vad man gör innan man gör det ifall det är nödvändigt eller inte. Tex att vi använde sunt förnuft dagligen vi kanske ser en person som vi inte tycker se så bra ut men vi går fortfarande inte fram till den personen och säger allt vi vill säga. /// Metagaming: Det innebär att man använde information som man kanske får ifrån en polare på discord för att vinna i ett scenario, för sin fördel. ////

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jaaaaaaaaaaaaaaaas jag har haft egen server jag har spelat här

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej men tack ändå.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
kunde inte tillräckligt med regler

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka