Nekad lulle135. | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lulle135.

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? real_frutti

Vad är ditt födelsedatum? 1 Februari 2012

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Rudolf Ros. Han är 32 år gammal, född 1991. Han hade en jobbig uppväxt för hans föräldrar tog inte hand om honom så bra. Hans pappa var missbrukare och dog redan när Rudolf var 6 år. Hans mamma är alkoholist och kunde inte ta hand om Rudolf så han hamnade på barnhem och där har han bott tills han fyllde 18 år och då köpte han en egen lägenhet. Nu är Rudolf 32 år gammal och han är intresserad av bilar men också sport. Han är en glad person och han ser positivt på det mesta. Ibland har han väldigt kort stubin och blir lätt arg fort. Men inom ett yrke är han bra på det jobbet han har och där har han också bra humör och ser positivt på i princip allt. På fritiden hänger Rudolf mest runt och har inte så mycket att göra men när han blir medborgare vill han bli polis och det är hans största dröm. Han har även varit polis flera gånger innan.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer och kan bidra med väldigt hög rp nivå samt vara med och skapa roliga och välutvecklade scenarion som ska och kommer vara roliga för alla parter. Jag följer alla regler och jag kan alla regler väldigt bra med erfarenhet. Kommer aldrig bryta mot någon regel medvetet.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag inte ska vinna alla scenarion varenda gång utan låta andra vinna också. Sen ska man göra så att båda tycker att det är roligt att spela.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? vdm står för att man inte ska köra på nån med meningen rdm att man dödar nån utan anledning meta gaming att tar saker från discord och för i i unive

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har spelat här 4 gånger innan på små serverrar och ortenwave nova ganskamånga

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag hittade unive av Cosmo en Youtube och det såg roligt ut så jag tästade

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka