Ej Antagen lulle135. | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lulle135.

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
1
Vilken chefs-position ansöker du till? Mekonomen chef

Vad heter du i verkligheten? lucas

Vad är ditt användarnamn på discord? real_frutti

Ange ditt födelsedatum: 1 Februari 2012

När fick du medlemskap på Unive? för ungfär mer en en månad sen mer en en månad

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Även om jag inte har haft en chefsroll just på Unive ännu, har jag haft flera liknande roller på andra servrar där jag varit ansvarig för både personal och struktur. Jag har till exempel varit ansvarig för bilverkstäder, butiker och gäng, där jag haft hand om rekrytering, arbetsfördelning och konflikthantering. Genom dessa erfarenheter har jag lärt mig hur viktigt det är att ha tydlig kommunikation, god organisation och att kunna ta beslut snabbt när det behövs. Jag är van vid att planera arbetspass, hålla motivationen uppe bland medlemmar och att skapa en miljö där alla trivs och känner sig sedda. Jag är också bra på att samarbeta med admins och följa serverns riktlinjer. Allt detta gör att jag känner mig trygg och redo att ta ansvar som chef även här på Unive.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Som chef för Mekonomen vill jag skapa en verksamhet som inte bara fungerar, utan verkligen sticker ut på servern. Jag vill bygga ett företag där varje kund känner sig välkommen och varje anställd känner sig viktig. Genom att ha tydliga rutiner, bra service och en stark företagskultur kan vi tillsammans göra Mekonomen till ett av de mest respekterade företagen på Unive. Jag vill också införa belöningssystem för personal, schemalagda arbetspass för bättre struktur och möjligheter för anställda att klättra i rollen. Att hålla evenemang eller kampanjer som lockar spelare till vår verkstad är också något jag planerar. På så sätt kan vi skapa mer interaktion och bidra till serverns aktiva ekonomi och gemenskap. Mitt mål är att skapa en arbetsplats som både spelare och admin-team ser som ett föredöme.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag kommer att vara väldigt aktiv och har redan idag en närvaro på servern nästan dagligen. Min motivation att få chefsrollen gör att jag är beredd att ta ännu mer ansvar och engagemang. Jag kommer kunna hålla i möten, planera schema, och vara tillgänglig för både personal och ledning. Självklart kan det förekomma dagar då IRL-ansvar tar plats, men jag har god balans mellan spel och vardag och vet hur man prioriterar smart. Min tanke är att vara inne varje dag i princip, med särskilt fokus på tider där personalen behöver stöd eller där det är som mest aktivitet på servern. Jag är också flexibel och kan anpassa mig vid behov. Chefsrollen för mig handlar inte bara om att "ha en titel" – det handlar om att visa vägen för andra och ta ansvar även när det är svårt.

Har du läst våra grundregler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka