Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199234508974/
Ditt Hex-ID: steam:11000014bf368ae
Vad är din discord tagg? real_frutti
Vem var det som bannade dig? vet ej
Var är du bannad? Discord servern
Bild på banmeddelande:
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad för att nån skicka spoffer länkar som hackad mit konto så vet ej vad jag ska göra obs tog bara nån bild
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag ladda ner nåt sen tog nån mit discord konto sen skicka spoffer länkar
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig för det var ej jag ni ska banna av sånt men jag var hackad
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. vet ej
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet ej blv hackad
Har du lärt dig någonting efter din ban? vet ej att inte ladda ner saker
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? okej ja 100%
Ditt Hex-ID: steam:11000014bf368ae
Vad är din discord tagg? real_frutti
Vem var det som bannade dig? vet ej
Var är du bannad? Discord servern
Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad för att nån skicka spoffer länkar som hackad mit konto så vet ej vad jag ska göra obs tog bara nån bild
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag ladda ner nåt sen tog nån mit discord konto sen skicka spoffer länkar
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig för det var ej jag ni ska banna av sånt men jag var hackad
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. vet ej
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet ej blv hackad
Har du lärt dig någonting efter din ban? vet ej att inte ladda ner saker
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? okej ja 100%