Nekad lulle135 5759 | Medlem ansökning[HITMAN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lulle135 5759

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? lulle135#5759

Vad är ditt födelsedatum? 1 Februari 2011

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Pelle berg Pelle är 19 år gammal han tycker om att köra bil och hålla på med bilar Pelle gillar att hänga i gruvan och haka för lite små pengar Pelle vill jobba på meko eller taxi när pelle var 15 år var hans kompisar lite kriminella och dom ville att jag skulle bli mina vänner hotade till slut att jag skulle burga med att vara kriminell och jobba för dom dom sa att jag skulle bli dödad om jag inte skulle göra knark och göra rån men jag kom ur det för att dom åkte in i fängelse 3 år senare kom dom ut ur fängelse och hotade igen at ja skulle jobba för dom skulle döda mig annars sen eller 1 år orkade inte jag mer jag flydde för MIT liv jag gömde mig i 3 år ses var det över ses kunde jag följa mina drömmar på att jobba på taxi och meko .

Vad kan du bidra med till serverns RP? mer och bättre rp bra sonarion mer social rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man inte behöver vinna ett sonario man kan ocså ha kul även om man inte vinner sonariot

Hur hittade du Unive? jag hittade unive av Cosmo en Youtube och det såg roligt ut så jag tästade

Nekad, Utveckla samtliga frågor, ''Berätta om din karaktär'' samt ''Vad du kan bidra med till serverns RP?''

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka