Nekad lulle135 5759 | Ansökan till Servervakt [Exritez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lulle135 5759

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? lucas

Vad heter du på discord? lulle135#5759

Ange ditt födelsedatum 1 Februari 2011

Beskriv din dagliga aktivitet. Furst på morgonen brukar jag spela tid ungefär klockan 9 till 11 sen går jag ut lite typ till 1 på dan sen kommer jag spela till 3 sen går jag ut i 2 timmar sen spelar jag till 6 sen äter jag mat och på kvällen så spelar jag till 11 till 12 på kvällen

Hur länge har du varit medlem på Unive? typ 1 dag men jag har varit medlem fört 3 gånger i typ 3 månader var jag det

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag vet ej men mellan 3 till 4 gånger om jag mins

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. att kolla satt inga modare är inte eller sat folk kan rpa bra surver vakter kan kick folk för lall och meta gaming och VDM RDM fel rp ocg för c log och det finss många mer

Varför vill du bli servervakt på servern? för jag har erfaren het jag har vart det på 3 survrar och jag vet alla komands jag kan hantera stress

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. att man rpar sen kommer nån och bara säger kan vi prata i dc då får den bann

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka