Vad är ditt namn i verkligheten? Ludwig
Vad heter du på discord? Lulle#1731
Ange ditt födelsedatum 23 Augusti 2007
Beskriv din dagliga aktivitet. På veckodagarna är det mellan 16-21 och på helgerna är det typ från 16-03.
Hur länge har du varit medlem på Unive? Lite mer än 1 år började typ spela på unive ungefär i oktober-november 2021
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) har 2 bans. bild kan lösas om de behövs.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är en person som har uppgift att underlätta för staffsen med små jobb som t.ex dva bilar som står mitt i vägen och banna eller kicka personer som inte kan sköta sig på t.ex torget elr sjukan. Servervakter ska också vara som förebilder på dem nya på serven.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli SV för jag vill kunna underlätta för staffsen och sedan kunna visa andra på serven hur man ska bete sig. Jag vill bli SV så jag kan banna folk som inte följer reglerna.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är när man t.ex struntar i att banna sin kompis för man känner han ooc. Abuse är när man använder sina perms för att vinna secariot som t.ex revva i skottsenario.
Vad heter du på discord? Lulle#1731
Ange ditt födelsedatum 23 Augusti 2007
Beskriv din dagliga aktivitet. På veckodagarna är det mellan 16-21 och på helgerna är det typ från 16-03.
Hur länge har du varit medlem på Unive? Lite mer än 1 år började typ spela på unive ungefär i oktober-november 2021
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) har 2 bans. bild kan lösas om de behövs.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är en person som har uppgift att underlätta för staffsen med små jobb som t.ex dva bilar som står mitt i vägen och banna eller kicka personer som inte kan sköta sig på t.ex torget elr sjukan. Servervakter ska också vara som förebilder på dem nya på serven.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli SV för jag vill kunna underlätta för staffsen och sedan kunna visa andra på serven hur man ska bete sig. Jag vill bli SV så jag kan banna folk som inte följer reglerna.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är när man t.ex struntar i att banna sin kompis för man känner han ooc. Abuse är när man använder sina perms för att vinna secariot som t.ex revva i skottsenario.