Lulle | Securitas Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Meddelanden
144
Reaction score
14
Ange ditt födelsedatum: 6 September 2008

Vad heter du på discord? Lulle_Kebabrulle#1111

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 280

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 4-6 timmar

Hur ofta kommer du vara inne? nästan varje dag

Hur många timmar har du på FiveM? 280

Vad heter du? Albert Mohammedsson

Hur gammal är du? 23

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli anställd på Securitas? Jag vill börja jobba hos Securitas eftersom jag vill bidra till ett bättre samhälle, om det blir bråk eller något annat brått ska jag hantera det, jag kan också hantera stress, jag vet också hur man pratar i radion man skriver inte i radion, man ska låta folk prata till punkt. Man ska samarbeta med sina kollegor inte skrika på varandra man ska bara vara trevlig med varandra. Jag kan lova att jag kommer göra ett bra jobb och kommer göra mitt bästa.

Varför ska vi just anställa just dig av alla andra som söker? Eftersom att jag kan bidra med en härlig ton och vara trevlig mot allt o alla som kommer jag kan samt använda radion på ett bra sätt och samarbeta med mina kollegor.

Har du tidigare erfarenheter inom yrket? Nej

Vad är radiodisciplin och hur ska man bete sig i radion? Radiodisciplin handlar i det stora hela om att vara tydlig och sammarbetsvänlig i komradion. Om man åker eller befinner sig på ett ärende ska man vara kortfattad men tydlig i komradion så att medarbetarna får tydlig och bra information. I radion ska man inte skrika eller vara otrevlig utan vara lugn och trevlig och alltid försöka hjälpa till med det som hänt.

Vad är en bra Securitas vakt? Hur jobbar man, hur är man bland andra, hur beter man sig och hur använder man sig av vapnen man får? En bra Securitas vakt är snälla kan lugna folk är på plats så snabbt dem kan om dem inte har något större för sig, Bland andra ska man vara snäll, alvarlig, hjälpsam, inte tramsa och kunnat det lugnt. Med vapnen ska man vara försiktig och använda dem på rätt sätt och t.ex. inte typ taza eller slå en människa för inget utan man ska ha en bra förklaring till varför man använder vapen på dem.

Om du ser en person med kniv och hotar en person nära där du vaktar, vad gör du? (Förklara så utförligt du bara kan) Jag kommer prata lugnt och samsat med personen så den inte stressar upp sig eftersom personen håller i en kniv, säger inget till personen som blir hotad eftersom det kan göra att den som bär kniven blir upprörd och gör något hemskt. Kommer vara redo med mina vapen för att skydda alla som är i fara. Kommer försöka förhandla med personen att släppa kniven på alla sätt som bara går, men att tillkalla polis och förstärkning direkt ska man inte göra jo då de kan leda till att gärningsmannen blir stressad vet inte vad han/hon ska göra och då kanske går till attack. Kommer tillkalla polis och förstärkning efter ett tag när jag lugnt snackat med personen och får jag han/hon att släppa kniven tar jag personen lägger den på marken och tillkallar polis och förstärkning. Men om personen aldrig lägger ner kniven så tillkallar jag på polis och förstärkning när jag lugnat ner personen.

Om en person misshandlar en person och du ser det, vad gör du? (Svara så utförligt du bara kan) jag tazrar misshandlaren sedan så sätter jag hand bojor på och tar allt som är vapen eller kan användas som det. Efter det skulle jag ringa polisen som skulle ta över det hela.

Har du några andra frågor? Nej

Tillbaka