Nekad Lulle Pilen | Medlem ansökning [chickendinner2]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Lulle Pilen

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melwin Krona

Vad är ditt discord namn? adpeak.

Vad är ditt födelsedatum? 10 Juni 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lucas Kesete. Han är en inspirerande person som har klarat många utmaningar. Han är en duktig musiker och har ett stort intresse för bilar. Trots sin kamp med ADHD och bipolär sjukdom har han lärt sig att hantera dem på ett bra sätt. Lucas började lära sig spela gitarr när han var bara nio år gammal. Han upptäckte att spela musik hjälpte honom att lugna ner sig och fokusera på sitt sinne. Han blev snabbt bra på att spela gitarr , och när han gick i gymnasiet hade han bildat sitt eget band. De spelade på lokala pubbar och vann till och med några tävlingar. Trots sin framgång inom musiken fortsatte Lucas att kämpa med sin mentala hälsa. Han fick diagnosen bipolär sjukdom när han var 18, och det var en svår tid för honom. Han upptäckte att han hade extrema humörsvängningar och hade svårt att reglera sina känslor. Lucas visste att han behövde hjälp, så han började träffa en psykolog och ta mediciner för att hantera sina symtom. Han fortsatte också att spela musik, vilket hjälpte honom att lugna ner sig .Med tiden lärde sig Lucas hur man hanterar sin bipolära sjukdom på ett positivt sätt. Han lärde sig att känna igen när han skulle få en humörsvängning. Han blev också en förespråkare för mental hälsa, talade ut om sina kamper och uppmuntrade andra att söka hjälp. Trots sina utmaningar tappade Lucas aldrig sin passion för musik. Han fortsatte att spela gitarr och skriva låtar och tog till och med en examen i musikteori. Han utvecklade också en kärlek till bilar och spenderade mycket tid med att arbeta på sina egna bilar och gå på bilträffar. Lucas har alltid varit en fighter. Han är stolt över den han är och har lärt sig att stå upp för sig själv. Han är en inspiration för många, och hans berättelse fungerar som en påminnelse om att du kan övervinna alla hinder om du tror på dig själv och förblir positiv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med Bra RP som är social och seriös men framförallt rolig i slutändan. Jag kommer bidra som en aktiv spelare då jag kan vara inne och spela väldigt mycket varenda dag. Det blir undantag vissa helger och vardagar då jag har andra saker att göra, men kommer försöka kunna vara inne så mycket som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ger motpartens sida en chans att vinna i ett scenario T.ex ett bankrån så saktar du ner lite i jakten så att det blir ett mer långdraget, roligare, men framförallt mer realistiskt scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? T.ex RDM och det betyder att du ej får döda någon utan anledning. VDM vilket betyder att du ej får använda ditt fordon som ett vapen. Combat logg vilket innebär att du quitar spelet för att undvika ett scenario tex att bli lootad. Copbait vilket betyder att du tex stegrar framför polise. för att få deras uppmärksamhet bara för att du är uttråkad. Sen finns det också massa fler regler såsom NLR vilket betyder New Life Rule och den regeln innebär att man ej får komma ihåg något från det scenariot ifall man t.ex har svimmat eller dött osv.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har massor av erfarenhet då jag har RPat på unive tidigare under en längre tidsperiod och nu har jag bestämt mig för att komma tillbana hit. Jag har även RPat på andra servrar t.ex Complex RP, Endpoint RP, Ljusstaden RP samt massor av andra servrar.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inte nått jag kommer på i nuläget.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju. Lycka till!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Tillbaka