Nekad Lulle | Medlem ansökning [UniveDevil]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lulle

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad är ditt discord namn? Lallish#8092

Vad är ditt födelsedatum? 16 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alfata Karim och han är 23 år han lever själv hans ända vän är en grabb som heter Mustafa. När Alfata var liten så flydde han från krig, då han var född i Syrien. Alfata förlorade sin syster i kriget och det har gjort så att han har blivit deprimerad i livet. Men sin bästa kompis Mustafa stöttar alltid Alfata. Alfata gillar bilar och hans favorit bil är en brabus g wagon svart.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en väldig rolig och realistisk rp. Jag lyssnar på alla och lyssnar på alla staffs osv. Unive är den rp servern jag kommer satsa på, då kommer jag satsa allt på denna server.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är typ att man ska satsa på att båda ska vinna i scnenariot typ

Hur hittade du Unive? Jag har kört här innan i 2021 och nu vill jag bara komma tillbaka och chilla med mina gamla vänner. och fortsätta mitt liv

Nekad, utveckla "Vad innebär det att man ska spela för motpartens vinst i ett scenario".

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka