Accepterad Lulle bulle 320 | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lulle bulle 320

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199131895389/

Ditt Hex-ID: 110000145d5a65d

Vad är din discord tagg? leffe tjena#2520

Vem var det som bannade dig? Jayzz

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är permanent avstängd från Unive

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag scammade en kille på serven

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade bilivit scammad på en bil 10 min tidigare och det här var precis efter moneywipen så jag var väldigt less så jag bestämde mig för att scamma någon till baka vilket var väldigt dummt.Jag ångrar värkligen detta😞Jag har verkligen längat tillbaka till serven och har varit ledsen och inte kunna spela då detta spel har varit det roligatse spel jag någonsin spelat

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var det inte då jag scammade någon och man får inte scamma någon det står i reglerna.Men jag vet inte vad jag tänkte med och gjorde detta dumma beslut.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har t ex råkat utför att min mic var avstäng i en krasch och då hördes inte jag när jag rpade.Och jag har också blivit bannad för powergaming när jag åkte med i någon randoms bil och dem hoppade då ut för ett berg jag rpade,

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja självklart jag skulle verkligen inte scammat någon då det är ett brott men jag var så arg så jag tänkte inte var jag gjorde.Jag ber om ursäkt verkligen och jag har aldrigt kännt mig så dum och längtar väldigt mycket tillbaka till serven.Jag ber om ursäkt hur jag bettede mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man ska lyssna på regler och admins samt abslout inte scamma

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Om vi släpper in dig, hur kan vi lita på att detta inte sker igen?

Du har tidigare 50 bans, vad tänker du om detta?

Jag kommer aldrig scamma någon igen jag lovar och dem tidigare "50" det kan har varit när jag verkligen inte visste var rpande var och bara lallade för typ 1,5 år sedan nu har jag verkligen börjat rpa bra och kommer inte bli bannad igen för jag har aldrig längtat tillbaka till ett spel så mycket som till detta.😌

Hej!
Kommer att tagga @Limpis samt sätta denna på "Eskalation" då denna bannen är uträttad av en person som inte är staff längre.

Med vänliga Hälsningar
Lucifer - Helper
Unive Staff Team

Jag ger dig en till chans, men minsta trams eller regelbrott från dig fortsättningsvis då åker du rakt ut. Vi har koll på din historik och vi glömmer inte den.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka