Nekad Lulle bulle 320 | Ban Överklagan (Moezz)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lulle bulle 320

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199131895389/

Ditt Hex-ID: 110000145d5a65d

Vad är din discord tagg? leffe tjena#2520

Vem var det som bannade dig? Moezz

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-01-30 160735.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag tog en killes vapen men var inte krim

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Okej så vi börjar med att jag vet att jag var dum i huvudet men tänkte bara hjälpa min kompis eftersom jag var med min kompis och då blev vi skottade av den grabben.Så lite senare såg jag han på sjukhuset medvetslös så jag plockade upp han körde han till ett annat ställe sökte igenom han och tog hans vapen och jag tänkte om jag änså skulle ge min polare vapnet som var krim då tänkte jag att man fick det men man får inte det.Jag har lärt mig att aldrig göra något liknande och ber om ursäkt då jag inte visste om detta💕

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var jag som gjorde fel upp till 100% men jag trodde att jag fick göra det om man skulle ge det till en krim men jag ber så hemskt mycket om ursäkt och ska aldrig göra något liknande!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för powergaming när jag åkte med några lallare och dem körde ut för ett berg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag skulle defenitivt inte tagit han grejer och istället typ ringt min polare som var krim eller bara skita i det!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka