Inaktuell Lulle | Ansökan till Trainee

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Meddelanden
144
Reaction score
14
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad heter du på discord? Lulle_Kebabrulle#1111

Ange ditt födelsedatum 6 September 2009

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? 15:30-23:00 varje dag

Vad är det som får dig att söka till Trainee? Jag vill ansöka till Trainee på Unive kommer jag kunna bidra med en seriös och mogen support. Jag tror även att mina erfarenheter av att vara servervakt kommer att vara fördelaktiga då jag kommer vara mer bekväm med staff-arbete. Jag kommer dessutom kunna bidra med mycket arbete ingame där jag kommer kunna göra allt från att övervaka spelare till att dva bilar. Sammanfattningsvis kommer jag bidra med en mogen och seriös support som kommer lägga mycket fokus på att höja rp-nivån.

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Som Trainee på unive kommer jag fokusera på att jobba effektivt med speccande. Jag kommer även jobba för att hjälpa spelare både på forumet och i support, men framförallt genom att förbättra rpn på servern.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive i ca 4 månader

Har du några tidigare erfarenheter? Nej, jag har inte några erfarenheter av att vara support. jag har däremot varit servervakt mellan 1-2 månader. Jag tror detta kan vara en fördel då jag är bekväm med några kommandon och har goda kunskaper om hur servern fungerar.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /giveweapon (id) : du ger en spelare ett vapen.
/giveitem (id): du ger en spelare ett föremål.
/givemoney (id) (Antalet pengar) : gör så att man ger pengar till en spelare.
/setjob (id) (jobb) : Man ger ett jobb till en spelare.
/announce : du skickar du ut ett viktigt meddelande i chatten.
/kick (id) (anledning) : du gör så att du "sparkar" en spelare
/sqlban (id) (dagar) (anledning) : innebär att du bannar en person från servern.
/bring (id) : du teleportrar en person till dig själv.
/revive (id) : du återupplivar en spelare.
/noclip : du gör så att du osynligt kan flyga och inspektera spelare från ett fågelperspektiv.
/goto (id) : du teleportrar någon till en annan spelare.
/tpm : du teleportrar en till waypointen man satt på kartan.
/freeze (id) : du fryser en spelare så att spelaren inte kan röra sig.
/dv : du tar bort ett specifikt fordon i din närhet.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Tillbaka