Nekad Lulle | Ansökan till Servervakt [Swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
144
Reaction score
14
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Ange ditt födelsedatum 6 September 2009

Vad heter du på discord? Lulle_Kebabrulle#1111

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 15:00-22:00

Hur länge har du spelat på Unive? 461 timmar totalt

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle kunna göra saker som att reporta och sv banna folk för att de bryter mot reglerna sedan skulle jag hoppa support och förlänga bannen. Jag skulle reva folk som kanske dör av olika buggar eller något liknande glitch. sen skulle jag kunna gör ett mycket bättre jobb att hålla koll på servern för man kan ha på toggle id och banna folk snabbare och smidigare.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Det som får mig till att vilja bli servervakt på Unive är att jag gillar att hjälpa till med servrar så att dem får mindre lallare osv. Jag har ju spelat på unive länge så jag märker att om jag blir servervakt så kan jag göra en liten skillnad och det kan innebära att jag får bort många lallare samt personer som inte har följt reglerna utan dem pratar ooc ig och så vidare. Vilket är sjukt störande och förstör rpn något enormt.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle bidra med att göra Unive till en bättre plats till att svbanna folk som inte håller sig till reglerna så kan jag stänga av honom och sedan kontakta support som kan förlänga det. Senare ofta vid spawn kan det ligga många döda spelare som ofta dött utav buggar så kan man ressa dem. Sen om man åker bil och det står en sönder bil mitt i gatan som är övergiven så kan man dva bilen så försvinner bilen som kan underlätta för spelare.

Varför ska just du bli servervakt? Jag är en väldigt aktiv person. Sedan har jag även spelat många timmar på just Unive så jag vet hur allt fungerar här. Jag kan alla regler helt utantill så jag vet direkt när någon gör rätt eller fel. Jag kommer även underlätta för staffsen så de får mindre jobb. Jag kommer ta servervakt rollen på högsta allvar och jag kommer aldrig abuse min roll.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att jag vill kunna hjälpa Staff teamet så mycket jag kan och göra den här server mer rolig för alla medlemmar. Jag vill också kunna stoppa alla lallare och folk som utför regelbrott eller folk som bryter mot reglerna, men jag ska även hålla fokus på rp

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? jag har ganska bra koll på dom här är några /dv tar bort ett fordon, /kick id anledning kickar personen, /sv ban id anledning banar personen i 60 min, /freeze id fryser personen /tpm teleporterar till en waypoint man satt ut på mappen, /bring id teleporterar personen till dig själv, /toggleid visar allas idn, /togglename visar steam namn och id, /sqlban id tid anledning banar personen i en viss tid som du själv sätter, /sqlunban unbanar en person, /unfreeze id slutar frysa personen, /goto id går till en person, /setjob id jobb ger personen ett jobb, /noclip gör så att du kan flyga runt, /who id ger dig information om spelaren tex om hen är kriminell eller medlem, /revive id åter upplivar personen. Kan fler men jag tog med dom viktigaste enligt mig

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja Jag fick min bil reparerad sedan laggade mina grafiker därefter skulle jag köra iväg från parkeringen och då så körde jag rakt ut genom parkeringen samtidigt som mina grafiker var borta och då körde jag, men mina grafiker var borta så jag såg inte att jag körde igenom något sedan kom mina grafiker tillbaka och då såg jag staketet på marken och min bil över staketet.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka