Nekad Lulle | Ansökan till Servervakt I QT I

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lulle

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad heter du på discord? Lallish#8092

Ange ditt födelsedatum 16 Februari 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag går i skolan varje dag och slutar ungefär halv fyra. Sen så kommer jag hem kanske går ut med mina kompisar. Om jag inte går ut med kompisar så spelar jag till kanske 23:00. Jag kan också sluta tidigare också eller nåt sånt att jag blir sjuk men om jag är aktiv så är jag nog lite mer aktivare.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag var medlem på Unive i 2021 men sen hade jag slutat här på unive. Men nu har jag kommit tillbaka till unive för att börja rollspela som vanligt igen med mina gamla kompisar också.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag kommer faktiskt inte ihåg om jag har blivit bannad några gånger men jag tror att jag har blivit bannad en gång ialafall.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att hålla koll på alla folk som är inne på servern och rollspelar. En servervakt ska hålla koll på att alla följer reglerna som är till servern. Servervaktens jobb underlättar staffsens jobb så servervakter är typ som staffsens högra hand. och en servervakt ska vakta servern som det står för. Servervakter har även speciella kommandos som kan underlättas typ som dv, kick, toggle id , svban osv men de använder vi bara i situationer där någon bryter mot relgler eller att det har hänt någon bugg. om jag ser en bil på gatan så dvar jag den för att det är inte så realistiskt med att ha en bil liggas framför på vägen.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag vill fortfarande kunna rpa lite medans att jag håller koll på servern att det ska vara stadig och inte ha några lallare som förstör för andra. Jag vill också att det inte ska vara några problem inne på servern så alla kan ha roligt och kunna rollspela nästan som man vill utan att förstöra servern genom att lalla eller något. Om jag kanske är med i ett scenario och det händer en bugg eller något om jag dör typ av ingen anledning så först ska jag kolla med en staff om det är okej att reva sen om jag får tillåtelse så kan jag reva jag kommer ta åtgäder om inte några andra gör det.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. En korruption och abuse som nästan alla servervakter gör är att revive sig mitt i ett scenario om man har dött på nått sätt eller något. Man kan inte heller bara dva en bil som ngn använder. korruption är typ när man är korrupt och använder sina perms som abuse. och abuse är att man använder permsen för att reva sig själv eller något

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka