Inaktuell Lulle | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [wizzyy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lulle

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad heter du på discord? Lallish#8092

Ange ditt födelsedatum 16 Februari 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att ansöka till medlemskaps ansvarig var att jag gillar att hjälpa folk och att jag har varit medlemskaps ansvarig så jag vill liksom komma tillbaka till mitt jobb på unive då den har mycket rp på servern och att servern har bra rp osv. Jag gillar också att hjälpa andra. Så att de kan få medlem så de kan börja köra på den här servern. Men först måste de ansöka också. Jag gillar också att kolla på folk berättelser också och jag har mycket tid över så att jag kan kolla på folks ansökningar och sen intervjua.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För att jag kommer att vara aktiv hela tiden så typ 6 timmar om dagen och hela den tiden kommer jag sitta och kolla på folks ansökningar. Jag är väldigt bra med att prata med folk och jag kan lugna ner de. Jag kan lugna ner de om de är nervösa för intervjun för första gången jag skulle bli medlem här på unive så var jag väldigt nervös så jag vill förbättra intervjun med att lugna ner de och säga att det är ingen press också att de bara ska göra sin grej.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska alltid bemöta folk trevligt man ska alltid ha ett leende när man möter folk så de känner sig trygga så att man kan få mera spelare och så kommer de att ha roligt inne på servern. Man måste också ge bra intryck så att inte personen tror att du är negativ osv.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Man kan liksom göra mer saker när man är medlem man kan utveckla rpn mycket väl genom att skaffa jobb bli kriminell. Medlem rollen är också väldigt stor för att man kan göra mer saker. Jag skulle vilja få bort alla lallare från servern så att det blir mycket roligare att rpa på servern. Jag vill också kunna skaffa lite mer speciella jobb fast vi har ändå jätte många andra jobb så jag tror inte att vi behöver utveckla det. Men rpen kan man utveckla mer så de är det jag vill utveckla.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag tycker att de ska kunna nästan alla regler för att inte sätta mycket press på de. Man ska vara lojal och vara pålitlig för om man inte är det så kanske de bara ljuger bara för att få medlem rollen. Man ska kunna acceptera straff för grejer man har gjort för att få konsekvensen.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag skulle ha haft mer ansvarighet över alla medlemmar så att de inte lallar runt och att de inte gör något regel brott eller får konsekvenser på nåt sätt. det är också väldigt mycket ansvar för att man måste sitta och kolla ansökningar och ta intervjuver.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag går i skolan varje dag och slutar ungefär halv fyra. Sen så kommer jag hem kanske går ut med mina kompisar. Om jag inte går ut med kompisar så spelar jag till kanske 23:00. Jag kan också sluta tidigare också eller nåt sånt att jag blir sjuk men om jag är aktiv så är jag nog lite mer aktivare.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej faktiskt inte

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka