Nekad Lulle | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Deckz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
144
Reaction score
14
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad heter du på discord? Official_Lulle_Kebabrulle#2259

Ange ditt födelsedatum 6 September 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag känner att Unive är som ett hem för mig. Jag vill hjälpa våran Community på alla olika sätt för att få det så bra som möjligt från allas synvinkel. Jag vet att Unive inte är perfekt och jag är beredd på att ta nya tag och ett större steg framåt in i staff teamet och kunna jobba mig upp som staff. Jag är en person som är villig att göra mitt bästa ifall jag tycker om det jag gör. Det är som därför jag sökte till Medlemskap Ansvarig, för att jag brinner för Unive och vill göra ett så bra jobb som möjligt för att ta in nya medlemmar och vara så aktiv som möjligt både på forumet, discord och alla andra ställen som man kan arbeta på.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Eftersom att jag gör mitt bästa för servern på alla olika sätt. Jag är redo att hjälpa till på servern genom att göra vilken uppgift som helst. T.ex. ta intervjuer, läsa ansökningar, göra mycket på dc men jag är också redo på att göra vad som krävs förutom dessa krav. Jag vill hjälpa alla och är inte emot någon på servern. Jag kommer inte neka någon för att jag personligen inte tycker om de eller för att de är t.ex. dryga ingame. Jag kommer gå utifrån hur de är just i den situationen och hur de beter sig. T.ex. som i en intervju. Jag är en kompetent, mogen och rolig grabb som aldrig kommer ge upp för servern och litar på alla mina kollegor/staffs som samarbetare och är villig att göra ett bra jobb med allihop. Jag kommer alltid försöka vara positiv och få en så bra stämning på servern som möjligt.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska bemöta andra människor med mycket energi, mycket positivitet, bra självkänsla och man ska försöka hålla en bra stämning i situationen. Jag kommer bete mig lika bra mot alla och kommer inte vara snällare mot vissa som t.ex. mina vänner på servern och hårde på de som inte tycker om mig. Utan jag skulle säga att man ska bemöta alla på ett bra sätt och försöka börja om på nytt ifall något dåligt hänt tidigare i relationen.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Som person skulle jag försöka få alla att vilja vara en medlem på Unive eftersom att de trivs på servern och vill rpa. Jag tycker att ansiktet utåt är väldigt viktigt för Unive och ifall vi har ett bra ansikte utåt kommer folk känna sig välkomna och bekväma med att vara medlemmar på Unive.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag anser att man ska ha en hög rp-nivå, följer reglerna strikt och verkligen tar reglerna och servern på allvar. Ifall man är lallig på intervjuer och inte bryr sig så mycket skulle jag nog inte godkänna personen. Men ifall de skulle vara mogna, kunniga och kompetenta skulle jag definitivt godkänna personerna.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag känner att jag skulle ha ett stort ansvar eftersom att jag väljer vilka som kommer in på servern och vilka som kommer bli Unives framtid. Därför är det viktigt att inte bara ta intervjuer och godkänna folk utan att också tänka på hur de påverkar serverns framtid.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag skulle säga att jag kommer vara aktiv ungefär 4-6 timmar per dag som medlemskaps ansvarig, beroende på ifall det är vardagar eller helger.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar bara på Unive.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka