Nekad lulle 1337 | Ban överklagan [himmel2k]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lulle 1337

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199129929227/

Ditt Hex-ID: 110000145b7a60b

Vad är din discord tagg? limpan#5765

Vem var det som bannade dig? MaTTe

Hur lång tid var din ban? 2 dar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Sunt förnuft, Sparkar på någons bil på piren ~MaTTe.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag sparkade på någons bil och det är väldigt låg nivå RP.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag försökte sälja min audi rs6 som var fulltrimmad för 2,7M. Så plötsligt så kom det någon med en jätte störig tutta och hålde ine tutaren så jag gick fram till han snällt och fråga om han kunnde sluta tuta men han svarade inte så jag frågade igen svarade inte så sparkade jag tre till fyra gånger på hans bil som var menade som knakningar och sen blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var både jag och MaTTe som gjorde fel för det var menat som knakningar och inte sparkar.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag ahr aldrig bannad förut

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte sparkat och skrivit /me knakar istälet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag inte sparka eler slå på någon eller någons fordon.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka