Nekad Lulle 🙂 | Ban Överklagan [LUDDE]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
56
Reaction score
3
LĂ€nk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199790653910/home

Ditt Hex-ID: steam:11000016d1981d6

Vad Àr din discord tagg? Lulle

Vem var det som bannade dig? Klacksko bannad

Bild pÄ banmeddelande: IMG_3924.webp

Varför tror du sjÀlv att staffs valde att banna dig? Dem valde att banna mig för att jag anvÀnde Aimbot pÄ Unive, Stort Misstag utav mig.

BerÀtta exakt vad som hÀnde just precis innan du blev bannad. Jag och nÄgra polare spelade en 100k or die server med aimbot eftersom vi ansÄg att det var roligt att spela med aimbot sedan efter ett tag skulle dem spela fortnite och jag gillar inte fortnite sÄ jag bestÀmde mig för att rollspela pÄ Unive istÀllet sÄ jag startar Unive. Jag var inne pÄ Unive jag sprang runt i staden och hade det trevligt och hittade pÄ massa skoj, cirka 15-30 minuter senare sÄ fÄr jag för mig att jag ska testa om Aimbot filen funkar pÄ Unive och den gjorde det och dum som jag var sÄ bestÀmde jag mig för att spela med den istÀllet för att stÀnga av den. sedan gick Jag till sjukhuset och hade aimbot igÄng, (Jag var inte kriminell eller nÄgot sÄ jag bar inga vapen utan jag sÄg bara streckgubbar) Aa sen börjar jag tjafsa med nÄgra personer och vi börjar hetsa mot varandra det blir sedan att vi börjar slÄ och sparka pÄ varandra och efter vi hÄllt pÄ sÄ i ett tag sÄ bestÀmmer dem sig för att kicka mig dÄ dem anser att jag Àr en "Lallare" sÄ dem kickar mig och jag blir lite irriterad eftersom dem ocksÄ slog mig sÄ jag förstod inte varför jag skulle bli kickad nÀr dem gjorda samma sak, sedan blev jag trött och valde att kolla film istÀllet. Och nÀsta dag var jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel och gjorde ett jÀvligt stort Misstag pÄ Unive, och jag borde ha lyssnat pÄ mina kompisar och tagit bort det frÄn Unive, för jag visste frÄn början att det skulle komma fram för ni har en jÀvligt bra Anticheat som hjÀlper. mot moddare. Jag kommer aldrig mer att ladda ner Aimbot pÄ min dator och anvÀnde det pÄ folk Servrar. Och jag borde ha ErkÀnt frÄn första början och bara sagt sanningen direkt och inte ljuga. Jag skulle ocksÄ skitit i och sÀtta pÄ det, och borde ha Quitat och tagit bort det och komma in i Unive igen och rpa som vanligt, men var sÄ Dum och anvÀnde det och trodde att det var Coolt och anvÀnda det pÄ Unive.

Ifall du har blivit bannad hÀr tidigare, berÀtta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lÀrdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad mest nÀr jag börja pÄ servern. Jag var inte erfaren inom rp och jag förstod inte hur rp fungera. Jag har ju sÄklart tagit lÀrdom frÄn det genom att kolla om reglerna och allmÀnt förstÄ serverns regler.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat gjort mycket Annorlunda, nÀr jag skulle sett att jag hade Aimbot skulle jag bara Quitat FiveM och tagit bort mitt Fusk frÄn mina FiveM Filer och tagit bort det för att sedan gÄ in igen utan fusk. jag skulle bara erkÀnt och berÀttat och sÄnt, Och jag borde ha Lyssnat pÄ mina kompisar och tagit bort det nÀr dom sa det, men jag lyssna inte och forsÀtte tyvÀrr.

Har du lÀrt dig nÄgonting efter din ban? Jag lÀr mig alltid efter mina bans pÄ Unive, och nÀsta gÄng kommer jag inte ens röra den dÀr Fusk Filen och ladda ner det och lÀgga i mina FiveM filer och anvÀnda det pÄ FiveM Servrar. Sen ska jag lyssna pÄ folk nÀr dom sÀger till mig att göra det.

Har du lÀst vÄra regler? Ja

FörstÄr du att ifall du ber om att fÄ din överklagan lÀst kommer vi att automatiska neka den? Min överklagan som jag skickade igÄr nekade Ludde direkt det hann inte ens gÄ 10 sekunder vilket bevisar pÄ att han inte ens lÀser vad jag skrivit, SÄ jag vill gÀrna att nÄgon som LÀser tar denna eftersom jag verkligen lagt ner tid pÄ att skriva detta vilket bevisar pÄ att jag Ängrar det jag gjort, Vill Àven sÀga att jag mognat till och förtjÀnar en ny chans

VÀntat nÄgra mÄnader och jag anser att jag förtjÀnar en ny chans, Jag har mognat till mig ordentligt sen sist.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka