Nekad Lulle 🙂 | Ban Överklagan [LUDDE]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
56
Reaction score
3
LĂ€nk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199790653910/home

Ditt Hex-ID: steam:11000016d1981d6

Vad Àr din discord tagg? Lulle

Vem var det som bannade dig? Klacksko bannad av Philip

Bild pÄ banmeddelande: IMG_1897.png

Varför tror du sjÀlv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag bröt mot serverns regler "TredjeMjuksvaror" Jag Ängrar mig grovt och ber om ursÀkt för detta jag hoppas verkligen att Philip kan förlÄta mig för detta, Jag Àr extremt ledsen för mitt korkade beteende för detta och jag lovar verkligen att detta aldrig mer kommer att ske, Jag vill nu be om en ny chans till att fÄ spela pÄ Unive roleplay och jag vill bevisa att jag tagit lÀrdom utav min ban jag har tÀnkt igenom detta och kommit fram till att det varken Àr vÀrt eller kul att spela med tredjemjuksvaror man förstör bara för dem andra som vill spela pÄ riktigt och man förstör Àven för sig sjÀlv för tillslut kommer man bli bannad vilket hÀnda mig nu, Som sagt hoppas jag pÄ en sista chans att bevisa för er att mÀnniskor kan ta lÀrdom av sina misstag och rÀtta till dem.

BerÀtta exakt vad som hÀnde just precis innan du blev bannad. Jag var pÄ sjukhuset jag hade esp pÄ sÄ jag sÄg strÀckgubbar jag slogs med nÄgra andra tillslut kickade dem mig för dem ansÄg att jag lallade sedan bestÀmde jag mig för att jag inte pallade gÄ in mer sÄ jag kollade film ist och nÀsta morgon var jag bannad av anticheat jag vÀntade sedan och efter en stund hade Philip satt klacksko ban pÄ mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel 100% , Jag hade hittat en gratis esp i en utlÀndsk discord server med massa fivem mods och laddade ner filen jag startade upp den och den funkade, Jag gick in pÄ Unive eftersom jag var sÄ kÄrkad vid denna tidpunkt jag ber om ursÀkt för detta och kan lova er att jag tagit bort filen och fokuserar pÄ att spela utan fusk jag gillar att spela efter reglerna och det har jag alltid gjort vet inte vad osm flög i mig vid denna tidpunkt, som sagt ber jag verkligen om ursÀkt för detta, det kommer aldrig mer ske jag kan lova det jag har verkligen tagit lÀrdom utav denna ban.

Ifall du har blivit bannad hÀr tidigare, berÀtta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lÀrdom av dina tidigare bans. Har tidigare blivit bannad men det har vart allt frÄn Servervakts ban till Vdm men aldrig nÄgot sÄnt hÀr grovt tidigare och jag kan lova att jag aldrig mer kommer anvÀnda fusk.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ganska simpelt svar inte vart sÄ korkad att ladda ner tredjemjukvaror och istÀllet vÀl att följa sevrerns regler. som sagt ber verkligen om ursÀkt för detta och Àr extremt ledsen att jag valde att anvÀnda tredjemjuksvaror det kommer verkligen aldrig ske igen.

Har du lÀrt dig nÄgonting efter din ban? Ja det har jag verkligen gjort kommer aldrig mer ladda ner nÄgon fusk fil varken det Àr till fivem eller nÄgot annat spel jag har lÀrt mig med denna ban att man ska spela efter regler och inte ladda ner extra saker det Àr coolare att följa regler och bete sig som man ska tyvÀrr beteede jag mig som en 12 Äring nÀr jag gjorde detta man jag kan lova er att det aldrig kommer ske igen.

Har du lÀst vÄra regler? Ja

FörstÄr du att ifall du ber om att fÄ din överklagan lÀst kommer vi att automatiska neka den? Ja, Jag har kollat runt hÀr pÄ forumet och sett att andra folk som anvÀnt sig utav tredjemjuksvaror fÄtt en ny chans sÄ jag ber för att jag ocksÄ ska fÄ en ny chans att bevisa att jag kan bete mig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka