Nekad Lullan_ | Medlem ansökning [K10m01]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lullan_

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Line

Vad är ditt discord namn? Lullan

Vad är ditt födelsedatum? 8 Januari 1994

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer heta Marie Nilsson och arbeta som sjukvårdare. Hennes ambition har alltid varit att hjälpa människor i nöd. Hon är bra i krissituationer och bidrar med lugn och profession. Hennes framtidsmål är att växa inom sjukvården och bemästra alla steg inom sjukvården för att till sist bli läkare. Utöver hennes arbete gillar hon att umgås med vänner och att köra bil, hon har ett stort intresse för bilar. Marie har lätt till skratt och drar ofta till med roliga fraser, Marie har bott i många olika delar i Sverige så hon har lite svårt att hålla sig till bara en dialekt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Humor och bra scenarier.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Även om ett scenario inte blir som Marie har tänkt sig så är hon lösningsorienterad och kan anpassa sig efter den nya situationen.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. RDM = dödar/skadar någon spelare utan bra anledning.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Nej, men min syster har spelat i flera år och visat mig hur kul det verkar vara. Hon har bland annat spelat på FBRP.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är helt övertygad om att jag kommer bidra till servern trots min lilla erfarenhet inom RP. På grund av min ålder och min sociala kompetens tror jag att jag kommer bidra positivt till eran server Unive.

Nekad.
Anledning:
Ditt discord konto måste vara 3 månader gammalt.

Du får ansöka 2024-10-26. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka