Accepterad lule | Medlem ansökning [Rosengard] [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

lule

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/lulern/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? lule#0001 (Nitro försvinner 6 October)

Vad är ditt födelsedatum? 19 Augusti 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär är tjugotvå år gammla Kristian Valheimer som är nyinflyttad till staden från Norge.
Kristian har det svårt för det mesta men ändå så lever han för bilarna, Han brukade ha en stor samling hemma i Norge men var tvungen att sälja det pågrund av ekonomiska skäl. I nu läget lever han i en enrums lägenhet tillsammans med sin hund Rufus.
Just nu satsar han på att arbeta som Journalist då han har väldigt mycket fritid på händerna, när han inte jobbar spenderar han mest av sin tid på gymmet eller så strögar han omkring i sin BMW.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har funnit stort intresse för serverns roleplay då jag ser den att vara unik och skulle vilja ta del i det. Jag är inte särskilt van vid just roleplay men kommer att försöka till min bästa förmåga. Mina mål är att börja från botten och att långsamt röra mig från inget till en stabil ekonomisk situtation, jag vill då bidra med en god rp nivå och följa reglerna till min bästa förmåga.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har tröttnat på vanliga gta då det handlar endast om att förstöra för andra, så jag tänkte att jag skulle prova på något nytt. Det var då några kompisar jag spelar med rekommenderade just unive, och med 51 timmar på servern tycker jag att det skulle vara kul att kunna spela på allvar.

Hur hittade du Unive? Kompisar rekommendrade den till mig.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att både jag och andra får chansen att uppleva en realistisk roleplay.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mina mål på servern är att ha så kul som möjligt men samtidigt utveckla mina roleplaykunskaper, att kunna bidra med bättre roleplay standards och att hitta flera mål under tiden jag spelar.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? För tillfället nej.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Tillbaka