Nekad lule | Ban Överklagan (Johanzzon)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lule

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/lulern/

Ditt Hex-ID: 110000114c28d9f

Vad är din discord tagg? lulester

Vem var det som bannade dig? ^1 Johanzzon

Bild på banmeddelande: image_2023-10-04_231546869.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag powergamade

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Precis innan jag blev bannad hade jag reloggat eftersom det var strul med mina settings i voice chat osv så jag kunde inte höra dom andra spelarna. Startade om för att försöka fixa så jag kunde kommunicera.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att bannen är 50/50, jag roleplayade tyckte jag, reagerade på krocken som man gör, men kan hålla med att jag kanske gick ut lite för snabbt. Däremot vill jag på peka att jag precis kommit tillbaka idag efter att inte ha spelat sedan 2021 så har glömt en viss saker. Men tycker ärligt att en 2 dagars ban inte är rättvist, tycker att bannen inte ska ta bort helt då jag håller med om att jag gjorde fel men 2 dagar ban är överdrivet.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. avstängd för suntförnuft + mild krim utan krim 9 Oktober 2021

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Suttit kvar i bilen längre?

Har du lärt dig någonting efter din ban? Roleplaya bättre och tagit en extra koll över reglerna.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka