- Meddelanden
- 24
- Reaction score
- 1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199101331126/
Vad är ditt namn i verkligheten? Lulbo Jonsson
Vad är ditt discord namn? LaZerLulbo#0862
Vad är ditt födelsedatum? 5 April 1997
Berätta om din karaktär. Bakgrund - Jag är född i Ryssland, men när jag var 8år så flyta hela min familj till Sverige och jag tror att jag hade den bästa uppväxten i hela Sverige.
Intressen - Jag har älskar att köra omkring med bilar. Särskilt gamla bilar.
Min karaktär är en lugn person som gillar gamla bilar och jag gillar även att prata med andra person men känner mig trygg att prata med andra person som jag känner bättre. Jag gillar även att köpa nya fordon och sedan sälja för lägre pris.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag kan bidra med rolig och bra roleplay i unive. RP är det roligaste jag vet och kommer alltid försöka göra de så RPn så bra som möjligt.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad på server för att jag vill fortsätta med seriöst RP för jag tycker det är väldigt roligt.
Hur hittade du Unive? När jag hade laddat ner Fivem så ville jag spela en svensk server då såg jag multistaden men nu så kallad unive. Jag tipsade även en kompis att testa och han kör på server så ofta han kan nu.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Ha roligt med andra och skaffa nya kompisar
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar på RSM, men inte så mycket
Vad är ditt namn i verkligheten? Lulbo Jonsson
Vad är ditt discord namn? LaZerLulbo#0862
Vad är ditt födelsedatum? 5 April 1997
Berätta om din karaktär. Bakgrund - Jag är född i Ryssland, men när jag var 8år så flyta hela min familj till Sverige och jag tror att jag hade den bästa uppväxten i hela Sverige.
Intressen - Jag har älskar att köra omkring med bilar. Särskilt gamla bilar.
Min karaktär är en lugn person som gillar gamla bilar och jag gillar även att prata med andra person men känner mig trygg att prata med andra person som jag känner bättre. Jag gillar även att köpa nya fordon och sedan sälja för lägre pris.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag kan bidra med rolig och bra roleplay i unive. RP är det roligaste jag vet och kommer alltid försöka göra de så RPn så bra som möjligt.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad på server för att jag vill fortsätta med seriöst RP för jag tycker det är väldigt roligt.
Hur hittade du Unive? När jag hade laddat ner Fivem så ville jag spela en svensk server då såg jag multistaden men nu så kallad unive. Jag tipsade även en kompis att testa och han kör på server så ofta han kan nu.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Ha roligt med andra och skaffa nya kompisar
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar på RSM, men inte så mycket