- Meddelanden
- 24
- Reaction score
- 1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199101331126/
Vad är ditt namn i verkligheten? Lulbo Jonsson
Vad är ditt discord namn? LaZerLulbo#0862
Vad är ditt födelsedatum? 5 April 1997
Berätta om din karaktär. Jag är född i Ryssland, När jag var 8 så flyta vi till Sverige och har haft en den bästa uppväxten någonsin tror jag. Jag har älskar att köra omkring med bilar. Min karaktär är en lugn person som gillar bilar och jag gillar även att prata med andra. Jag gillar även att köpa nya fordon.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelisted för att jag har kört på server tillräckligt länge för att hantera det.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag har spelat på server ett tag nu så nu tyckte jag att det var dags att bli whitelisted.
Hur hittade du Unive? När jag hade laddat ner Fivem så ville jag spela en svensk server då såg jag multistaden men nu så kallad unive. Jag tipsade även en kompis att testa och han kör på server så ofta han kan nu.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Inga lallare som förstör
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar på RSM, men inte så mycket
Vad är ditt namn i verkligheten? Lulbo Jonsson
Vad är ditt discord namn? LaZerLulbo#0862
Vad är ditt födelsedatum? 5 April 1997
Berätta om din karaktär. Jag är född i Ryssland, När jag var 8 så flyta vi till Sverige och har haft en den bästa uppväxten någonsin tror jag. Jag har älskar att köra omkring med bilar. Min karaktär är en lugn person som gillar bilar och jag gillar även att prata med andra. Jag gillar även att köpa nya fordon.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelisted för att jag har kört på server tillräckligt länge för att hantera det.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag har spelat på server ett tag nu så nu tyckte jag att det var dags att bli whitelisted.
Hur hittade du Unive? När jag hade laddat ner Fivem så ville jag spela en svensk server då såg jag multistaden men nu så kallad unive. Jag tipsade även en kompis att testa och han kör på server så ofta han kan nu.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Inga lallare som förstör
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar på RSM, men inte så mycket