Accepterad lukus | Medlem ansökning (e34) [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lukus

Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad är ditt discord namn? hotlukusinhat

Vad är ditt födelsedatum? 1 Augusti 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Allan Akbar 1999

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, Dum, Energifull

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Allan kommer från Finland och han flyttade till Unive för några år sedan. Han hade många kompisar och var väldigt populär. Han hade många jobb och var även chef på många ställen. Han var med hans kompis Seppo Laine, hans finska broder. Men han och Seppo flyttade ut därifrån men har valt att komma tillbaka. Allan vill gärna få en bra start i staden genom att kunna få ett jobb på mekonomen eftersom han är intresserad av bilar. Han har ganska många bilar som han är väldigt stolt över. Allans planer tillframtiden är att antingen kunna få bli chef över någon bilverkstad då det är hans dröm. Eller få ett jobb hos polisen och hjälpa till att få stopp på kriminalitet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är engagerad i RP som ska vara trovärdig och seriös. Jag anpassar mig snabbt till olika situationer inom RPn, och gillar att skapa intressanta karaktärer med djup. Jag har mycket erfarenhet inom RPn eftersom jag har spelat väldigt mycket innan. Jag kan även bidra med Rolig RP eftersom det är så jag gör mina karaktärer.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att du inte alltid spelar för att "vinna" själv, utan att du i vissa scenarion är villig att låta motparten vinna för att skapa bra och intressant rp för alla. Tillexempel ifall man blir rånad så spelar man rädd istället för att bara försöka fly för att inte tappa sina grejer. Så att dom kriminella ska kunna få RPa också. Det blir roligare för alla då iställer för att bara spela för att vinna själv för då finns det ingen nytta med att spela. då kan man lika gärna köra på en freeroam server

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja. Jag har blivit bannad ett par gånger men jag kommer inte riktigt ihåg vad det var för det var för flera år sedan

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM. Att man dödar någon utan anledning. typ att man springer ut på piren och slår på någon helt utan anledning. Meta gaming. det är att man får information som ens karaktär inte fått infrån spelet. Tillexempel att jag får information om vars någon är genom discord. Eller att jag blir dödad av någon och sen så vet min karaktär om det utan att någon sagt det till mig.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har varit medlem förut väldigt länge. Ni kan kolla det genom discorden genom allt jag skrivit för länge sen men även alla godkända intervjuer jag gjort. Jag har haft 2 konton här på unive.se men jag kommer inte ihåg min inloggning till mitt andra konto men det kontot heter roberto2 ifall ni vill se mina gamla ansökningar

Senast ändrad:
Hej!
Utveckla.
- Vad kan du bidra med till serverns RP?
- Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?
Pssff.. Besvara detta meddelande när du är klar.
Allt gott,
E34

Hej!
Utveckla.
- Vad kan du bidra med till serverns RP?
- Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?
Pssff.. Besvara detta meddelande när du är klar.
Allt gott,
E34
jag har fixa nuuuuuu!!

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka