Nekad Lukken | Medlem ansökning [Rom1n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lukken

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? Hitta inte länk fan nen finns bara en vid mitt namn, heter LukkenSWE

Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad är ditt discord namn? LukkeN#0703

Vad är ditt födelsedatum? 17 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär Hasse växte upp i Skåne med sin mamma o pappa, syster. Han hade en bra uppväxt, bra föräldrar. När han fyllde 3pr så skildes mamma o pappa, det var en enorm sorg, varje dag från 3år till typ 9 år så mådde han dåligt på fritids/skolan över att byta varje måndag, nu nör gan är 21 så har han mer kontroll o förstpr mer om skilsmässan och att de aldrig skulle fungera. Han är en snäll påg som gör allt för att inte såra folk. Hans dröm är att bli lastbils förare

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag vill köra seriöst roleplay, och liksom ta nästa steg mot ett bättre community, jag beter mig o använder vårdat språk (förutom kanske i vissa rp sammanhang) har respekt mot staffs/ooc personer.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Som sagt innan så vill jag köra seriöst roleplay, och liksom ta nästa steg mot ett bättre community. Och jag har kört unive ett tag o diggar verkligen servern.

Hur hittade du Unive? Genom streamern Cosmo, och många av mina kompisar.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill bli så seriös som möjligt så det inte blir massa fail sceenes, men även uppnå min karaktär till 100%. Och även skaffa jobb, klädstil och bil som passar just min karaktär och personlighet.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli en bra affärsman som folk kan lita på, och även skaffa kontakter, så om ngt skiter sig så slår man bara en signal.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Neej, Tack för mig:)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka