lukkeboy
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas
Vad är ditt discord namn? st01c1
Vad är ditt födelsedatum? 24 April 2008
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Micahel Taha 28år
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll omtäcksman och lat
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Micahel Tahas uppväxt har vait tuff på grund av att han växt upp utan föreldrar men framtiden så vill han jobba me att sälja bilar
Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra rp roligt för alla spelar följa regler och få in medlemar
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att "spela för motpartens vinst" i ett scenario innebär att du agerar eller planerar utifrån vad som skulle gynna den andra parten, snarare än dig själv
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? 1 gång så döda jag någon utan anledning fick ban och jag har lärt mig av de
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming är när en spelare använder information som deras karaktär inte borde ha tillgång till, för att fatta beslut i spelet.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej it direkt
Vad är ditt discord namn? st01c1
Vad är ditt födelsedatum? 24 April 2008
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Micahel Taha 28år
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll omtäcksman och lat
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Micahel Tahas uppväxt har vait tuff på grund av att han växt upp utan föreldrar men framtiden så vill han jobba me att sälja bilar
Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra rp roligt för alla spelar följa regler och få in medlemar
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att "spela för motpartens vinst" i ett scenario innebär att du agerar eller planerar utifrån vad som skulle gynna den andra parten, snarare än dig själv
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? 1 gång så döda jag någon utan anledning fick ban och jag har lärt mig av de
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming är när en spelare använder information som deras karaktär inte borde ha tillgång till, för att fatta beslut i spelet.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej it direkt