Nekad lukke43 | Medlem ansökning [Diffenkingen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lukke43

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad är ditt discord namn? Lukke43#6716

Vad är ditt födelsedatum? 5 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Reavy och är 32år. Han är född i Sverige men blev uppvuxen i, Kazakstan han flyttade till sverige när han var 8 år och kunde ej så bra svenska, han gick sfi i några år och han kunde svenska språket men inte jätte bra,Reavy gick i skolan och allt var okej, När Reavy blev 25 så åkte han in för att han var inblandad i en skottlossning han var bara chaufför. Han satt 6 år och kom ut senare, han kunde ej få jobb på ett lagligt sätt så han sökte sina gamla vänner som han utförde gamla jobben med. Han hittade en av dom och han fick anställning. Han skulle vara chaufför på ett bankrån som skulle införas. Hans kompisar gav han en bil att köra och testa och se om han var bekväm med den och det var han. Bankrånet utfördes och Reavy kom iväg med 2 miljoner och har större saker planerade.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med rolig rp. Från båda sidor inte bara att man ska vinna ett scenario och bli så rik som möjligt utan man ska ha roligt och en bra tid. Och det kommer jag se till så att de blir.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte hela tiden måste vinna ett scenario utan man spelar realistiskt. Och om man blir stannad av polisen och har något på sig och den säger får jag söka igenom dig så ska man inte skjuta utan man gör som de säger.

Hur hittade du Unive? Twitch,youtube och kompisar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka