Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198140385629/
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: walter wutluk
Vad är din discord tagg? Lukke33#5081
Vem var det som bannade dig? zenzy
Hur lång tid var din ban? 7 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? avstängd för rdm
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? misstolka situationen
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. en röd saab körde över mig, så sa jag till han att köra lungt då kom han ut med kniv och vi började slåss så blev jag bannad.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. kanske va fel att slåss men vad skulle jag göra när han hade kniv emot mig.
Hur många tidigare avstängningar har du? 1
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag och min bror slogs
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? sprungit där ifrån
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte slåss
Har du läst våra regler? Ja
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: walter wutluk
Vad är din discord tagg? Lukke33#5081
Vem var det som bannade dig? zenzy
Hur lång tid var din ban? 7 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? avstängd för rdm
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? misstolka situationen
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. en röd saab körde över mig, så sa jag till han att köra lungt då kom han ut med kniv och vi började slåss så blev jag bannad.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. kanske va fel att slåss men vad skulle jag göra när han hade kniv emot mig.
Hur många tidigare avstängningar har du? 1
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag och min bror slogs
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? sprungit där ifrån
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte slåss
Har du läst våra regler? Ja