Nekad Lukkake | Medlem ansökning [S1monx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lukkake

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198880961213/home

Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? Lukkake#5839

Vad är ditt födelsedatum? 12 Augusti 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en man i 25 års åldern som lever ett dubbel liv. Han har familj som han tar hand om men samtidigt är gängkriminell och tjänar flera miljoner. Han är även inte blyg, gillar att prata med folk och unna andra. Han gillar även att spendera pengar på dyra och fina bilar, detta leder till att karaktären blir lite skrytig.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem på servern för att bidra till bra och rolig RP. Jag ska även bli medlem för att jag är bra på att RP,a och hjälpa andra. Detta leder till att servern blir trevlig och bra kemi.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med god min och ett gott skratt. Jag gillar att RP,a och hjälpa andra. Detta leder till att vi får det trevligt och kommer ha väldigt kul tillsammans.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela rättvist och inte hålla på lalla, detta leder till att servern blir trevlig och välskött.

Hur hittade du Unive? Jag letade efter en bra server med bra rp, och fick tips av en nära god vän att denna server är bra. Jag har även hört gott från andra,

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka