Nekad Lukiii | Beslut Överklagan [Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lukiii

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Ditt discord namn: Lukiii

Ditt Hex-ID: 11000015d61b69e

Vad för typ av beslut gäller det? indragna roller :(

Vem/vilka tog beslutet? Toris

Varför tror du själv att beslutet togs? det är helt rätt av han men det hela är ett missförstånd, Jag fick ban när jag var testmedlem vilket jag inte skulle vara, Jag hade tagit en rp introduktion men fick aldrig medlems rollen vilket jag inte märkte så när jag hamnade i ett scenario där jag gjorde fel hade jag tydligen fortfarande testmedlem fick ej chansen att förklara situationen då jag blev blockad så fort jag skrev. Hade även krim rollen.

Hur är beslutet felaktigt? det är inte toris fel då det hela är ett missförstånd

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: har en bild men kan ej skicka bilden kan någon skriva till mig på pm så får ni bevis, Vill verkligen köra på servern :(

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

En besluts överklagan ska inte göras om det är korrekt. Har tryckt in "Ja" på att du förstår det och erkänner själv i överklagan att det var "helt rätt.

det är ju inte korrekt eftersom att det var ett missförstånd

Med tanke på det du skrev till Toris i PM så skulle jag inte säga att detta är felaktigt överhuvudtaget.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka