Nekad lukeskytalker | Beslut Överklagan [Zyphe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

boogie11

Icke Medlem
Meddelanden
163
Reaction score
6
Ditt discord namn: Lukeskytalker

Ditt Hex-ID: Inte relevant ta denna överklaga, kan ej hitta e på luren

Vad för typ av beslut gäller det? Detta gäller enbart min Krim varning #2

Vem/vilka tog beslutet? Det var zyphe

Varför tror du själv att beslutet togs? För att jag gjorde en dålig prestation i ett sceanrio. det som hände var att jag snodde en vit/grå merca uppe i sandy som jag trodde var tom, jag tog den eftersom att min bil gick itu och vi hade ej deg i kassan medans massa snutar cirkulera i sandy. Iaf jag tar bilen och trycker ut emot motervägen och direkt när jag lämnar själva sandy så börjar en kille i baksätet att prata med mig och det vart typ lite skojsamt först men sen börja det hetta till och jag blev livrädd så jag sa bara att jag riktade emot han och att han var kidnappad (bara för att skrämma upp han så han ej skulle agera dumt) sen så sätter han en /sme riktar och ber mig köra in till sidan vilket jag gör. När vi stannat bilen så lägger jag klacken på ryggen och kutar allt jag kan därifrån samtidigt rör jag mig i sick sack då han nu dragit upp vapen, det är typ 10-15 meters avstånd och jag tänker då att det är ej ett rimligt avstånd att rikta på. När han sen springer in bakom ett träd och ej riktar längre så agerar jag impulsivt och dödar har.

Hur är beslutet felaktigt? Nej men det som gör att jag överklagar detta är för att i hans klipp så säger han ”stanna” och upp med händerna. Men hans röstläge är endast på prata och jag är 10 meter ifrån och man hör inte något alls på de avstånd vi håller. Drf tolka jag de som att han bara ville att jag skulle dra då jag hade snott hans väns bil. Men då kmr han efter mig runt hörnet och då smäller jag han. Jag säger ej att jag är fläckfri elr att zyphe gjort något fel. Men jag kan känna att den e pytte lite hård.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/m00tz3JPG08fQpaWw?invite=cr-MSx1Z1csMzU1OTAxMzgx&v=33

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Zyphe om du testar ställa dig me en staff kollega på de avståndet me röstläget prata så kmr du själv se att man tyvärr inte hör.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka