Nekad lukeskytalker | Ban Överklagan [malren]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

boogie11

Icke Medlem
Meddelanden
163
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/luke/

Ditt Hex-ID: 11000014bf467be

Vad är din discord tagg? lukeskytalker

Vem var det som bannade dig? 1mway/malaren

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev rå ds pittad och rpade inte med /me på krocken då det var en så pass tydlig dsync när vi var 20 bilar typ o de lagga o skit. Det vart väll pwg till en viss gräns men tkr fan de hade räckt me en muntlig varning. Men har iaf lärt mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi jagade några så kommer en kille o skickar upp min bil på en kulle och jag ligger där i typ 5 sekunder och sen kör jag försiktigt iväg. O det var ett "jag" med 20 bilar så de lagga skit mkt, och de va kaos o så skickar nån mig upp o ner o då kör jag iväg utan att rpa mer på skadorna. Slarvigt av mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. både och, jag skulle kört /me men samtiigt när de e så tydlig dsync o allt går så fort så tkr jag det hade vart shysttare ifall jag fick prata först me han, ist blev de ban direkt utan sup elr staff samtal elr pm. Så den e korrekt men tkr de e tråkigt att vi ej kunde lösa detta via att prata elr likanande.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja tidigare, lärt mig. Inte så mkt pwg sen innan men de enkelt slarv fel ska ej göra om

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle kört /me o legat kvar nån sekund men vart stressad då jag hamna upp o ner

Har du lärt dig någonting efter din ban? aa

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Tillbaka