Accepterad lukeskytalker | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

boogie11

Icke Medlem
Meddelanden
163
Reaction score
6
Ban-referens
fivem-huven-rvam — FiveM, Utgår 2026-03-24
Anledning: Shoot on sight.
Bannad av: KalleAnka
Visa på portalen →

Berätta vad som hände En bil kom fram o börja hetsa o säga helt orimliga saker som man aldrig skulle sagt till en person man träffar första gången irl, han säger massa störda saker om vad han ska göra med min mamma, att jag är en h-unge, att jag ska dö osv. Detta är bilar som jag vet att vi har krig emot men jag kunde skött de mer socialt. Iaf jag kör där ifrån för jag vet att jag är i underläge då dem var 2 bilar men de jagar mig direkt och min bil är så pass dålig att jag ej hade haft en chans att rymma så jag hoppar ut och drar ena i huvudet och sen leta upp han andra för att kidnappa han men han andra drog.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Jag tar fullt ansvar men det jag syftar på är att snake skrev ut det om skjuta huvud o jag uppfatta de som att man får skjuta huvud men om man kan så ska man gå för kidnappning. I detta fall kunde jag ej det så dem var 2 bilar och hade redan varit ute o riktat en gång. Därav skjöt jag han i huvudet då jag ej hade kunnat kidnappa 2 pers på en gång speciellt inte när de är i varsin bil.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Ja jag skulle kunnat dra däck och sen hoppats på att hans vän ej skulle döda mkg när jag kindappa han. Men största sannolikhet så hade han gjort det. Men jag tar ansvar för mitt fel det såg ej bra ut i efterhand och jag har insett mitt fel

Varför ska vi ge dig en till chans? Det som gör att ni ska häva min ban är att jag tagit lärdom av detta är jag är inte en problematisk spelare. Jag har en grön ban nivå och det är sällan jag drar på mig bans. Jag har tagit full lärdom och jag kommer spela med lite mer is i magen så att säga.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka