Nekad LuKen | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LuKen

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du IRL? Lukas Olsson

Vad heter du på discord? KEN#8492

Hur gammal är du? 14, 15 i Oktober

Hur många timmar har du på Fivem? Över 300 timmar iallafall (senast jag kolla för 1 vecka sen var det 281)

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Det är så at jag nu är biträdande chef på mekonomen och jag vet vad det innebär att vara chef eftersom att jag har följt med den före detta chefen. Så jag vet vad det innebär och har kunskapen om jobbet eftersom att jag har ett liknande jobb just nu. Jag har även varit med på möten där jag har sett hur det går till och varit med och tagit beslut. Så jag tror att det bli roligare när jag får styra mekonomen vara där med alla som jobbar där för hälften av dem har jag anställt och jag känner speciellt dem som är högt uppsatta. Nu på senaste har mekonomen också gått back runt 10 miljoner vilket jag vill att vi ska tjäna ihop igen och så att mekonomen kan gå vidare och bli en riktigt favorit verkstad för alla, jag vet även om att alla på mekonomen gillar mig så jag tror att jag skulle passa som en chef för dem.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Som sagt så är jag just nu biträdande chef och jag har varit på mekonomen väldigt länge nu. Och som jag nämnde innan så har jag varit med på möten och har sett hur det går till. Jag vet även om att det är lite jobb utanför själva spelet.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Ken och han har som personlighet självsäker han har också stora muskler. han gillar att prata med folk och är väldigt social, det har jag märkt nu när flera personer kommit fram till mig och pratat med mig. Han är också dryg ibland när folk är dryga mot honom men han är bra på att säga ifrån och kan bli sjukt arg ibland. Som hobbies har han att gymma och bestiga berg och dyka från höga höjde, han gillar också att hänga på piren eftersom att det är mycket folk där.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara ofta lika mycket som jag är nu alltså dagligen och jag är inne många timmar per dag framför allt på helgerna men på vardagar är jag inne från 3-9 oftast.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja absolut skulle jag göra det eftersom att jag brinner för denna servern och tycker att rp är otroligt roligt så kan jag inte se någon anledning till att sluta spela på servern.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag inte för jag tycker att unive är den roligaste servern eftersom att det är hög rp nivå och mycket folk inne hela tiden.

Har du läst våra Regler? ja det har jag!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka