Nekad LuKen | Ban överklagan [Tedde]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LuKen

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/LuKen/

Ditt Hex-ID: 11000010b2ed98c

Vad är din discord tagg? Mats#8294

Vem var det som bannade dig? spozee

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? streamsniping

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag rörde mig i ett områd där det var skottlossning och många personer så kanske jag rörde mig i närheten av en streamer och då tror jag att spozee trodde att jag sökte uppmärksamhet på streamen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min kompis köpte precis en ny bil inne i stan och då ville vi åka runt i staden eftersom att jag också har en likadan bil. När vi ålte i stan så hörde vi skottlossing mot flygplats hållet där, sedan så åkte vi ditåt och sedan ner mot arenan och där krockade vi och ringde darför bärgaren ( falck). Efter att vi fått hjälp vid arenan så ville vi kolla läget eftersom att vi hörde skott och såg massa polis bilar som rörde sig ditåt. Sedan när vi var precis vid skottlossingen så fick vi tipsa av andra folk att röra oss därifrån. Efter tag efter det så stannade vi för att min kompis grafik var buggad och då ville vi inte röra oss eftrsom att vi kunde lätt orsaka fara för andra. Då medans vi väntade på att grafiken skulle bli bra igen för min kompis så kunde min kopis inte starta sin motor stopp, detta var vid den stora butiken i gangster området. Sedan fick min kompis igång motorn igen och då körde vi förbi butiken och då körde vi förbi mycket folk som skrek och höll på ( De kan vara dessa personeer som var anledingen till bannen för att staffen kunde trott att vi streamsnipade dem om det nu var dem) och då blev vi förföljda av några och trodde att det kunde vara några som kunde vara farlig och darför vände vi in till stan för att å skydd och när vi var framme typ så blev vi båda bannade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att det var en felaktig ban eftersom att det hände så mycket där och det var många personer och vi hade ingen aning om att någon streamade just i det området där vi var. Jag skulle inte säga att vi störde någon eftersom att vi bara körde runt. Jag vet även om att man inte får stream snipa och har heller aldrig gjort det för jag vet att det stör och jag skulle aldrig göra det för jag vill ha kul och inte störa när jag spelar och jag bryter inte heller mot regler som dem som styr gjort eftersom att dem vet bäst och det är deras server. jag anser också att det var fel att vi blev permanent bannade för något vi inte gjort det hade kunnat vara 1 vecka men inte permanent. Så jag anser att det var en felaktig ban.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig blivit avstängd förut!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag tror bara att vi var på fel plats vid fel tillfälle bara och jag tror inte att det var så mycket vi hade kunnat göra annorlunda.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Eftersom att jag är helt oskyldig och anser att det var en felaktig ban så har jag inte lärt mig något. Jag har nu kollat i discord servern på dem som streamer och följer nu dem så jag vet när dem är live men jag ska inte bete mig annorlunda men så jag vet att det är någon som streamar.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka