Nekad LuKen | Ban överklagan [Puh]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LuKen

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/LuKen/

Ditt Hex-ID: 11000010b2ed98c

Vad är din discord tagg? Mats#8294

Vem var det som bannade dig? spozee

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? streamsniping

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror det beror på att jag rörde mig i ett område med många personer och i det området så råkade det vara en streamer och jag kanske råkade gå för nära den och då kanske staffsen uppfattade det som att jag ville ha upmärksamhet på streamen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade precis köpt en ny bil inne i stan. Då ville jag och min kompis (Glenn) som har samma bil åka runt lite i stan. Vi åkte runt i stan och hörde ifrån ingenstans en skottlosning. Vi åkte då ner mot arenan. Vid arenan krockade vi och eftersom det är roleplay så behövde vi ringa falk(bärgan). Efter han kommit och hjälpt oss vid arenan så ville vi såklart åka och kolla vad som händer eftersom vi hörde skott och såg massa polisbilar röra såg mot situationen. Sedan när vi var precis vid skottlosningen så fick vi tips av andra att röra oss därifrån så vi gjorde det. Ett ganska bra tag efter detta så stannade vi för att grafiken inne på spelet var väldigt buggad för mig för tillfellet och då ville vi inte röra oss eftersom det lätt hade kunnat hända en krock. Då medans vi väntade på att min grafik skulle komma tillbaka eftersom den var helt buggad så fick jag motorstopp. Detta var vid den stora butiken vid "ganster" området. Sedan fick jag igång motor igen och då körde vi förbi den stora butiken och då körde vi även förbi en del bilar och folk som skrek (roleplayade) och det är där jag tror staffsen uppfattade det som att vi streamsnipade för att vi körde förbi antagligen en streamer och de uppfattade nog det som att vi försökte söka uppmärksamhet på streamen när vi igentligen inte ens visste att det var en stremer där och vi bara körde förbi, dessutom i snabb hastighet. Efter detta märkte vi att vi blev förföljda. Vi trodde då att de kunde vara farliga. Den jagade oss in i stan. och när vi var ungefär vid stan blev både jag och min kompis bannade ifrån ingenstans.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att det var en felaktigt ban eftersom det var så mycket som hände just den kvällen och på det området vi var på och vi hade ingen aning om att det var någon som streamde där. Jag anser heller inte att jag eller min kompis störde någon eller förstörde eller var jobbig och vi gjorde inget speciellt som staffsen borde ha kunnat uppfattat som att vi sökte uppmärksamhet. Jag tycker det var en felaktigt ban eftersom vi inte visste ens att det var streamer där och streamsniping är ju om man kollar på en stream och följer efter den streamern och kanske förstör eller bara söker uppmärksamhet vilket vi inte gjorde överhuvudtaget. Jag tycker även det är fel att vi blev permanent bannade eftersom jag tycker alla förtjänar en ny chans särkilt när man inte gjort något och vi kanske bara borde fått en dag ban eller något så vi hade kunnat lära oss av det.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har aldrig blivit bannad innan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag tror vi var på fel plats vid fel tillfälle bara och jag tror inte vi hade kunnat göra så mycket åt det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ag har inte lärt mig så mycket av bannen för jag anser att det är en felaktig ban. Detta har lett till att jag inte riktigt kan lära mig något eftersom jag tycker inte det var mitt eller min kompis misstag, jag anser att det var Spozee misstag som bannade oss, speciellt permanent. Jag tycker vi förtjänar en ny chans att visa att vi faktiskt kan sköta oss och följa alla reglerna

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka