Nekad LuKen | Ban överklagan [Kalle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

LuKen

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/LuKen/

Ditt Hex-ID: 11000010b2ed98c

Vad är din discord tagg? Mats#8294

Vem var det som bannade dig? spozee

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? streamsniping

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att spozee valde att banna mig för att han trodde att jag följde efter någon som streamde just där jag var när jag egentligen bara åkte runt i ett område där det hade hänt mycket och det var hektiskt. Jag gissar att han tänkte att jag försökte söka uppmerksamhet på den streamen då.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Så min kompis (Glenn) hade precis köpt en likadan bil som mig och vi ville darför prova att åka runt med den. När vi hade åkt ut från stan och rörde oss mot "gangster" området och då hörde vi skottlossning så vi tycket att det var spännande men ändå läskigt och åkte då ner mot arenan men då krockar vi lite lätt med varann och etersom att det är rp så ringde vi falck så att han kunde fixa Glenns bil. När den var fixad åkte vi tillbaka upp mor "gangster" området och där var det mycket folk (skulle kunna vara streamern) Men när vi kom fram till den stora affären blev Glenns grafik buggad och vi valde darför att satnna för att inte orsaka fara. När det var bättre så sa vi att vi skulle åka därifrrån men tydligen startade inte motorn för honom så jag vände och när edn funkade igen så åkte vi bort en bit mot postnord där det kom en bil som förföljde oss och vi valde att åka in till stan för skydd och från ingensatns blev vi båda bannade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig ban eftersom att vi inte hade någon aning om att det var en streamer där, vi hade heller inte brutit mot några andra regler och jag tycker att vi bettedde oss bra som texz när vi stannade för att grafiken hos Glenn var buggad. Min kompis Glenn blev godkänd och fick komma in igen och det borde jag också få eftersom att vi var med om samma sak.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig blivit bannad innan!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte vad jag hade kunnat gjort annorlunda eftersom att jag inte visste att någon streamde.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag tycker inte att jag har lärt mig något eftersom att det var en felaktig ban och jag gjorde inget fel så jag vet inte vad jag har att lära.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka