Nekad LuKen | Ban överklagan [hagge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LuKen

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/LuKen/

Ditt Hex-ID: 11000010b2ed98c

Vad är din discord tagg? Mats#8294

Vem var det som bannade dig? spozee

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? streamsniping

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att spozee bannade mig för att han trodde att jag streamnsipade någon som var just där jag var när jag bara kollade läget nere vid skottlossningen och åkte runt i min bil med en kompis.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min vän skulle åka ut med hans nya bil och när han hade köpt den så åkte vi ner mot flygplats hållet och hörde skottlossning och då åkte vi dit för att kolla läget där. När vi hade kommit fram dit var det mängder av poliser och vi valde darför att åka därifrån. När vi hade kommit ner till arenan så krockade vi med varann och ringde darför falck så att han kunde fixa min kompis bil. han som kom ner till oss hette Bengt. När det var fixat så åkte vi upp igen mot skottlossningen och nät vi var vid den stora affären så blev min kompis grafi konstig och bestämde oss darför att stanna för att han inte skulle orsaka skada för andra. När det hade fixat sig så åkte vi därifrån och när vi var förbi affären så kom det två personer i en bil och förföljde oss och darför berstämde vi oss för att åka in till stan frö att få skydd och då vände dem. Men när vi var 20 meter ifrån stan så blev vi båda bannade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig ban eftersom att ingen av oss visste att det var någon som streamde där vi var och det var mycket folk där så det skulle lixom kunna vara vem som helst av dem. Vi bröt inte mot några andra regler men tydligen så streamsnipade vi men jag tror bara att spozee trodde det för att vi rörde oss i ett ganska litet område hela tiden. Så jag tror bara att det blev ett missförstånd.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har aldrig blivit bannad förr vad jag vet.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte riktigt kanske skulle kunna röra mig i ett större område så at det inte såg så skumt ut men eftrsom att jag i stunden inte visste att någon streamde så vet jag inte.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag ska i framtiden inte röra mig i så små områden i framtiden.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka